Sunday, April 4, 2010

jenis apa ni??aku pun tak tahu juga...

kau bukan aku..
aku bukan kau..
aku tak tahu menahu...
apa yang berlaku biarkan berlaku..
pergi pergi..
aku benci..
selagi kau disini..
selagi itu ku begini..
apa kenapa mengapa..
buang masa saja..
kau buat apa kau suka..
aku pun sama...
kau jerit kuat kuat
buat orang macam pekak
lama2 aku meluat..
mulut kau aku sumbat dengan katak..
hahahahaha...
aku gila....

kerja projek bila nak siap...
buatlah cepat cepat..
pilih penyelia banyak cakap...
semua kena bulat bulat..

bencana alam oh bencana alam..
aku ingat kau senang...
rupanya kau kerja makan dalam...
mampus lah aku kalau report kena tendang...


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Sunday, April 4, 2010

jenis apa ni??aku pun tak tahu juga...

kau bukan aku..
aku bukan kau..
aku tak tahu menahu...
apa yang berlaku biarkan berlaku..
pergi pergi..
aku benci..
selagi kau disini..
selagi itu ku begini..
apa kenapa mengapa..
buang masa saja..
kau buat apa kau suka..
aku pun sama...
kau jerit kuat kuat
buat orang macam pekak
lama2 aku meluat..
mulut kau aku sumbat dengan katak..
hahahahaha...
aku gila....

kerja projek bila nak siap...
buatlah cepat cepat..
pilih penyelia banyak cakap...
semua kena bulat bulat..

bencana alam oh bencana alam..
aku ingat kau senang...
rupanya kau kerja makan dalam...
mampus lah aku kalau report kena tendang...


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

No comments: