Monday, December 14, 2015

buat hujedi.

bersama kamu ku jadi aku
tiada pura malu
kerana kau mengenali aku
bersama kamu tiada kaku

jika ada sengketa cuma sementara
kau jadikan aku segala yang kau perlu

jika terluka, ada hujungnya
tiada panjangnya
bual bicara tiada rahsia
segalanya kita punya
bahagia dan kadang tergores luka

kamu penghibur duka,
penawar lara,
racun bisa semua kau ada
dibahumu kusandar segala angan
dihatimu kutaruh perasaan
kau anugerah tak tersangka

andai ku bisa meminta apa saja
ku ingin kau senyum bahagia
selalu ada dimata dan dijiwa




No comments:

Monday, December 14, 2015

buat hujedi.

bersama kamu ku jadi aku
tiada pura malu
kerana kau mengenali aku
bersama kamu tiada kaku

jika ada sengketa cuma sementara
kau jadikan aku segala yang kau perlu

jika terluka, ada hujungnya
tiada panjangnya
bual bicara tiada rahsia
segalanya kita punya
bahagia dan kadang tergores luka

kamu penghibur duka,
penawar lara,
racun bisa semua kau ada
dibahumu kusandar segala angan
dihatimu kutaruh perasaan
kau anugerah tak tersangka

andai ku bisa meminta apa saja
ku ingin kau senyum bahagia
selalu ada dimata dan dijiwa




No comments: