Saturday, May 1, 2010

hehehe... tolonglah menjadi.

mak aihhhhhhhhhhh..... ni kalau aku pendam2 ni boleh nangis jugak ni. jadi ke tak jadi ni. bukan kerja senag ni. aku pegang nama orang lain jugak ni. pegawai pulak tu. and paling penting nama aku sendiri. oh tidak. rupanya lama juga aku terlepas pandang tentang hal ni.
datul, semua ok? ada masalah tak?
"takda tuan, semua jalan baik punya"
baik apakebendenye sekali mengadap, hah tuh dia. apa pon tak nampak!
apa nak buat tuan, saya insan biasa.... hehehe.

No comments:

Saturday, May 1, 2010

hehehe... tolonglah menjadi.

mak aihhhhhhhhhhh..... ni kalau aku pendam2 ni boleh nangis jugak ni. jadi ke tak jadi ni. bukan kerja senag ni. aku pegang nama orang lain jugak ni. pegawai pulak tu. and paling penting nama aku sendiri. oh tidak. rupanya lama juga aku terlepas pandang tentang hal ni.
datul, semua ok? ada masalah tak?
"takda tuan, semua jalan baik punya"
baik apakebendenye sekali mengadap, hah tuh dia. apa pon tak nampak!
apa nak buat tuan, saya insan biasa.... hehehe.

No comments: