Tuesday, February 3, 2009

ntah pape......

ngek gayah,,, selamber je ngutuk ak,, xkan nk letak gmbo dia,,, huh! ke nk ak letak gmbo abg botak? ke gmbo yu chai?? sayang ngat yu chai dia,,, wahhahaa,,aku busan ni,, tadi aku dah kuar lab remote sensing,,, pastu xde ape nk buat aku masuk plk lab fsss... kul 5 nnt ade klas GIS.. lopong lagi aku,, duk dgr lec tu potpet,,, mane aku nk paham kalu meleret je,,, tangkap pon 50% je,,, yg lain aku salin bulat2 je nota... nk trnslate balik?? tggu nk exam nnt la kot...
aku ingat mgu ni klu xde keje, nk balik kemaman.,, cuti pon mcm lame je,, duk cni watpe,, tdo je,,, xde ape yg menarik,, nk kuar jln2 pon mcm malas,,, baik aku balik umah... leh makan,,, leh jupe ibal... leh anto ibal g skolah... err,,, x anto,, ambik je,,, sbb time ibal g skolah, aku masih di atas katil,,, hahahah,,,
tapi klu ade keje,, aku xnk balik r,, aku kofem sgt, kaedah analisis mesti ade keje,,, busan btol la,, nk ngira2 lagi,,, pastu nk anto cepat2...
esaimen tuan syed dah dapat.. tapi macam x stat lagi kot,,, lgpon xde la ssh sgt stakat trnslte je dari buku tu,,,
dah kul 4.45.. ak nk gerak g DkE ni,, nk blajo,,, nk jadi insan berguna untuk bangsa n negara,,hehehehe...
kul 6 balik,, edie,,, jgn lupe ambik,,, bawak ape2 yg patut. jgn melenggang...
khayalan menjelma sungguh!!!

1 comment:

midori12 said...

huh??abg botak mu pgl??jht ngg0h r..
x baek kate org(versi aboh)
hahaha

Tuesday, February 3, 2009

ntah pape......

ngek gayah,,, selamber je ngutuk ak,, xkan nk letak gmbo dia,,, huh! ke nk ak letak gmbo abg botak? ke gmbo yu chai?? sayang ngat yu chai dia,,, wahhahaa,,aku busan ni,, tadi aku dah kuar lab remote sensing,,, pastu xde ape nk buat aku masuk plk lab fsss... kul 5 nnt ade klas GIS.. lopong lagi aku,, duk dgr lec tu potpet,,, mane aku nk paham kalu meleret je,,, tangkap pon 50% je,,, yg lain aku salin bulat2 je nota... nk trnslate balik?? tggu nk exam nnt la kot...
aku ingat mgu ni klu xde keje, nk balik kemaman.,, cuti pon mcm lame je,, duk cni watpe,, tdo je,,, xde ape yg menarik,, nk kuar jln2 pon mcm malas,,, baik aku balik umah... leh makan,,, leh jupe ibal... leh anto ibal g skolah... err,,, x anto,, ambik je,,, sbb time ibal g skolah, aku masih di atas katil,,, hahahah,,,
tapi klu ade keje,, aku xnk balik r,, aku kofem sgt, kaedah analisis mesti ade keje,,, busan btol la,, nk ngira2 lagi,,, pastu nk anto cepat2...
esaimen tuan syed dah dapat.. tapi macam x stat lagi kot,,, lgpon xde la ssh sgt stakat trnslte je dari buku tu,,,
dah kul 4.45.. ak nk gerak g DkE ni,, nk blajo,,, nk jadi insan berguna untuk bangsa n negara,,hehehehe...
kul 6 balik,, edie,,, jgn lupe ambik,,, bawak ape2 yg patut. jgn melenggang...
khayalan menjelma sungguh!!!

1 comment:

midori12 said...

huh??abg botak mu pgl??jht ngg0h r..
x baek kate org(versi aboh)
hahaha