Monday, February 2, 2009

penat.

baru balik dari kem asahan n pulpak,,,
latihan ni ok la tp abis hangus terbakar,,,, hahaha...
hari pertame,, ok lagi,,,
xde ape,,pentadbiran je,, hari prtame dah kene jd ic fitiq,, tp tu ade hikmahnye,,, hehehe...
sesampainya aku,,

mortar 60mm


hari kedua,, pegi lapang sasar asahan.. op3..
menembak senjata bantuan..lmg, gpmg, mortar m203..
syukur xde masalah...

gpmg

m203

hari ke4 dah brgerak ke pulpak,,,
pgerakan prtame dari pulpak.. ke kem terendak,,
kat cni ok, juz demontrasi mortar 81mm n survival,,
hahahah,,,, daging monyet jadi makanan,,, mujur aku x makan.

hari ke5, bgerak ke lapang sasar 300m.. x elektronik,,hehehe..
panas! kat cni latihan menembak senjata persendirian m16.. dasat gak aku,,,
hahahaha,,,,
hari ke6, tembak piring,, aku bayangkan piring tu piring bese2 je,,, nmpk dari jauh, mcm kayu je,, rupenye besi bpe kilo ntah,,, tapi aku lepas gak tembak 2 piring,, syok gak,,,
hari ke7,, pentadbiran balik,, nk balik dah.,,, yahuu!!

6 comments:

midori12 said...

bosan aku bace blog mu..askar je aku nampak..
hahaha

gadis melayu said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

piring tu petak kn?kaler putih?

gadis melayu said...

kaler pink la,,,

Anonymous said...

tu piring dewan makan......

gadis melayu said...

hahaha,,, cumel la sgt dm kk5 ni pakai piring pink,,,

Monday, February 2, 2009

penat.

baru balik dari kem asahan n pulpak,,,
latihan ni ok la tp abis hangus terbakar,,,, hahaha...
hari pertame,, ok lagi,,,
xde ape,,pentadbiran je,, hari prtame dah kene jd ic fitiq,, tp tu ade hikmahnye,,, hehehe...
sesampainya aku,,

mortar 60mm


hari kedua,, pegi lapang sasar asahan.. op3..
menembak senjata bantuan..lmg, gpmg, mortar m203..
syukur xde masalah...

gpmg

m203

hari ke4 dah brgerak ke pulpak,,,
pgerakan prtame dari pulpak.. ke kem terendak,,
kat cni ok, juz demontrasi mortar 81mm n survival,,
hahahah,,,, daging monyet jadi makanan,,, mujur aku x makan.

hari ke5, bgerak ke lapang sasar 300m.. x elektronik,,hehehe..
panas! kat cni latihan menembak senjata persendirian m16.. dasat gak aku,,,
hahahaha,,,,
hari ke6, tembak piring,, aku bayangkan piring tu piring bese2 je,,, nmpk dari jauh, mcm kayu je,, rupenye besi bpe kilo ntah,,, tapi aku lepas gak tembak 2 piring,, syok gak,,,
hari ke7,, pentadbiran balik,, nk balik dah.,,, yahuu!!

6 comments:

midori12 said...

bosan aku bace blog mu..askar je aku nampak..
hahaha

gadis melayu said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

piring tu petak kn?kaler putih?

gadis melayu said...

kaler pink la,,,

Anonymous said...

tu piring dewan makan......

gadis melayu said...

hahaha,,, cumel la sgt dm kk5 ni pakai piring pink,,,