Sunday, March 22, 2009

aku x suke sukan lari2 !!!!!!

MyEm0.com arini trening lagi,,,huhuhu,,, pagi PT round rimba ilmu,,,
patu kawad pedang,,
ptg kene ntah ape ngan en.zaini..
boring btul la,,, penat giler.. mental kejap!
jap je,,,, balik awal la jgk,,, tgh2 magrib..
patu post ni dulu... busuk lagi ni,, emm td staf fadri yg anto balik,,
naik kete baru dia kot...
lega,,, xde la jln kaki time senja gini,, hhahaha.. tq stap!
emm,,, rase mcm nk mkn je,, mkn ape ye,,,
knp la aku suke mkn sangat,, tp klu aku buat malas mkn, jadi x mkan la aku,,
mn blh x mkn,,, cian mknan,,,,MyEm0.com
datul,, mereng dah??
''kau dah nk kawen dah! datul!'' katenye en.manan...
hhaaaa.... 'so what?'






TOMYDEAR:APAKABARMUDISANAKEKASIHKU...MyEm0.com

1 comment:

ღ nOyuღ AidA Zღ said...

cane nak letak emotion camtuw?
hmm..tolong ajarkan boley ak?

Sunday, March 22, 2009

aku x suke sukan lari2 !!!!!!

MyEm0.com arini trening lagi,,,huhuhu,,, pagi PT round rimba ilmu,,,
patu kawad pedang,,
ptg kene ntah ape ngan en.zaini..
boring btul la,,, penat giler.. mental kejap!
jap je,,,, balik awal la jgk,,, tgh2 magrib..
patu post ni dulu... busuk lagi ni,, emm td staf fadri yg anto balik,,
naik kete baru dia kot...
lega,,, xde la jln kaki time senja gini,, hhahaha.. tq stap!
emm,,, rase mcm nk mkn je,, mkn ape ye,,,
knp la aku suke mkn sangat,, tp klu aku buat malas mkn, jadi x mkan la aku,,
mn blh x mkn,,, cian mknan,,,,MyEm0.com
datul,, mereng dah??
''kau dah nk kawen dah! datul!'' katenye en.manan...
hhaaaa.... 'so what?'






TOMYDEAR:APAKABARMUDISANAKEKASIHKU...MyEm0.com

1 comment:

ღ nOyuღ AidA Zღ said...

cane nak letak emotion camtuw?
hmm..tolong ajarkan boley ak?