Tuesday, April 21, 2009

aku tak tahu dah..........

dah lame x apdet blog ni..
lupe paswed.. mengong btul...
3 4 ari ni macam penat kot,, tp x jugak,,
arini exam.. hmm,, no komen,,,,
ntah la.. 3 4 ari aku balik kmmn, mcm2 hal ade..
mak dear masuk wad,,,
nnt dear plk menyusul.. hehehe,,
ape? dear ade awek?
tidakkkkkkkk..... hehehhee..
x gune pnye pmpuan,,,,
pulangkan!!!!!
cian dear jadi mangsa aku,,,
i'm sorry!!!!
sasau sasau...
rase nk minum nescafe r...
ade sesape leh buatkan?
dear....................................
aku ni gile ke....
act aku xde idea la nk nulis skang...
idea aku utk naik katil n tido tu mmg slalu menyerbu ke minda...
aduhh...
ape?
cikgu geografi???
errr...... no komen.,..
tata...

No comments:

Tuesday, April 21, 2009

aku tak tahu dah..........

dah lame x apdet blog ni..
lupe paswed.. mengong btul...
3 4 ari ni macam penat kot,, tp x jugak,,
arini exam.. hmm,, no komen,,,,
ntah la.. 3 4 ari aku balik kmmn, mcm2 hal ade..
mak dear masuk wad,,,
nnt dear plk menyusul.. hehehe,,
ape? dear ade awek?
tidakkkkkkkk..... hehehhee..
x gune pnye pmpuan,,,,
pulangkan!!!!!
cian dear jadi mangsa aku,,,
i'm sorry!!!!
sasau sasau...
rase nk minum nescafe r...
ade sesape leh buatkan?
dear....................................
aku ni gile ke....
act aku xde idea la nk nulis skang...
idea aku utk naik katil n tido tu mmg slalu menyerbu ke minda...
aduhh...
ape?
cikgu geografi???
errr...... no komen.,..
tata...

No comments: