Thursday, May 7, 2009

1st day sabah.............













this is bambangan


sampai kat airport kk

puncak gunung kinabalu kat blakang

hari pertama...
not bad la kot..
tp aku ngantok sangat...
penat gak..
berat beg: 15.9kg..
lain kali cik jgn bawak lebih dr 15kg,, nnt saya charge...
huhuhu.....
rindunye kat semenanjung.
hek eleh!
ok...
so, this is sabah??
mkn malam yg menyeronokkan!!
"bambangan ini!!"
"pedas ini!!"
errr.... hehehe...
sume x sanggup makan..
encik shariff tolak tepi..(xtahan dia kate..)
takkkk tannnhaannnn!!!!!!!!!!
yati menjerit n nangis dlm bilik air.. aku ingat dia kene air panas ke ape,,,
ruprnye ade ulat...
sakit perot aku gelakkan dia..
rupini still lagi cool..
shibah akhirnya mandi jgk...
fahmi malu2 je...
aku??
HAPPY!
^-^

No comments:

Thursday, May 7, 2009

1st day sabah.............













this is bambangan


sampai kat airport kk

puncak gunung kinabalu kat blakang

hari pertama...
not bad la kot..
tp aku ngantok sangat...
penat gak..
berat beg: 15.9kg..
lain kali cik jgn bawak lebih dr 15kg,, nnt saya charge...
huhuhu.....
rindunye kat semenanjung.
hek eleh!
ok...
so, this is sabah??
mkn malam yg menyeronokkan!!
"bambangan ini!!"
"pedas ini!!"
errr.... hehehe...
sume x sanggup makan..
encik shariff tolak tepi..(xtahan dia kate..)
takkkk tannnhaannnn!!!!!!!!!!
yati menjerit n nangis dlm bilik air.. aku ingat dia kene air panas ke ape,,,
ruprnye ade ulat...
sakit perot aku gelakkan dia..
rupini still lagi cool..
shibah akhirnya mandi jgk...
fahmi malu2 je...
aku??
HAPPY!
^-^

No comments: