Monday, March 22, 2010

nak komen jugak sikit.


the heart of freedom

komen baik:
1. dewan macam lagi besar dari tahun lepas, tapi sebenarnya sama je..
2. dah xde lagi dah.

komen busuk:
1. makanan sama dengan tahun lepas. sikit pon tak mengujakan.
2. tema langsung tak best.
3. bodek kaum lain. berat sebelah.
4. bagi pasir.. bersepah dalam bilik. huuuuuuuuu~~
5. peramusaji yang tak wangi. pening kepala aku da..heh.
6. air mana air??? ape hal bayar mahal mahal minum air watercooler?????

kesimpulannya.
sori. aku selalu tak berpuas hati dengan kk5. ntah tak tahu la kenapa.
tapi my dear suka juga kutuk aku "ELEH, 2 TAHUN JUGAK KAT KK5"

terpaksalah!!!

No comments:

Monday, March 22, 2010

nak komen jugak sikit.


the heart of freedom

komen baik:
1. dewan macam lagi besar dari tahun lepas, tapi sebenarnya sama je..
2. dah xde lagi dah.

komen busuk:
1. makanan sama dengan tahun lepas. sikit pon tak mengujakan.
2. tema langsung tak best.
3. bodek kaum lain. berat sebelah.
4. bagi pasir.. bersepah dalam bilik. huuuuuuuuu~~
5. peramusaji yang tak wangi. pening kepala aku da..heh.
6. air mana air??? ape hal bayar mahal mahal minum air watercooler?????

kesimpulannya.
sori. aku selalu tak berpuas hati dengan kk5. ntah tak tahu la kenapa.
tapi my dear suka juga kutuk aku "ELEH, 2 TAHUN JUGAK KAT KK5"

terpaksalah!!!

No comments: