Friday, November 26, 2010

kembali ke asal.

saya memang dah gila. yes. memang gila.
saya dah gila semula. kalau MR.D tahu saya dah kembali gila, mesti dia tak puas hati dengan saya. harap dia tak tahu. alahai mana boleh sorok dari suami. mesti kena bagitahu. oh my dear, isterimu ini sudah kembali gila. sekejap je bertahannya...
saya sudah kembali gilakan handbag. saya tak tahu kenapa. lama juga saya bertahan ni...
tapi nampaknya saya tak kuat iman bila tengok handbag. err... saya angkat 2 untuk bulan ni boleh tak? hehehe... murah je.


manja tolong aku manja!!!!!

No comments:

Friday, November 26, 2010

kembali ke asal.

saya memang dah gila. yes. memang gila.
saya dah gila semula. kalau MR.D tahu saya dah kembali gila, mesti dia tak puas hati dengan saya. harap dia tak tahu. alahai mana boleh sorok dari suami. mesti kena bagitahu. oh my dear, isterimu ini sudah kembali gila. sekejap je bertahannya...
saya sudah kembali gilakan handbag. saya tak tahu kenapa. lama juga saya bertahan ni...
tapi nampaknya saya tak kuat iman bila tengok handbag. err... saya angkat 2 untuk bulan ni boleh tak? hehehe... murah je.


manja tolong aku manja!!!!!

No comments: