Sunday, January 2, 2011

kek 2011




ada 1 kek kena buang. ada 1 kek kena makan.
kek yang kena buang ialah kek kahwin saya. hehe. dah berapa lama duk dalam bilik baru hari ni dibuang atas sebab sebab tertentu. kek yang masih cantik itu terpaksa dibuang kerana bau yang manis dah penuh satu ruang bilik saya. tapi kenapa tak ada sekor pun semut? semut tak suka kek ek? kesian kek saya. bye bye kek.
kek yang kena makan. kek tahun baru. cehh. bukan la. itu kek birthday bibik dirumah. atau glemer dengan nama kak muli. birthday dia hari ini. kek kecik aje ye... itu pun tak abis.

No comments:

Sunday, January 2, 2011

kek 2011




ada 1 kek kena buang. ada 1 kek kena makan.
kek yang kena buang ialah kek kahwin saya. hehe. dah berapa lama duk dalam bilik baru hari ni dibuang atas sebab sebab tertentu. kek yang masih cantik itu terpaksa dibuang kerana bau yang manis dah penuh satu ruang bilik saya. tapi kenapa tak ada sekor pun semut? semut tak suka kek ek? kesian kek saya. bye bye kek.
kek yang kena makan. kek tahun baru. cehh. bukan la. itu kek birthday bibik dirumah. atau glemer dengan nama kak muli. birthday dia hari ini. kek kecik aje ye... itu pun tak abis.

No comments: