Sunday, January 23, 2011

PLAGIAT. still ingat pesan Dr.Aziz

sakit hati betul bila hasil lita di ambil bulat bulat. just tukar nama sikit sikit. mengada betul. tak ada idea lain ke. tak pun cuba tanya tuan dia dulu. ni ha. ada ni. hidup lagi.

saya boleh pulak mengata orang ek. yang saya pun sama jugak pergi tiru latihan ilmiah orang lain apa cerita. hoi. itu bukan plagiat okay. itu sebagai rujukan tambahan. kredit diberi. bukan macam manusia yang menukar nama yang sah sah karya orang lain dan dijadikan hak sendiri. tak malu.

lain kali mintak permisi dulu. orang tak marah. tak ada sampai nak kena bayar pun.

BYE!!

~tidor~


*Dah 2 kali aku jumpa cerita pendek yang sebijik macam cerita aku, menyampah la baca cerita sama.. kuengkuengkueng~~*

No comments:

Sunday, January 23, 2011

PLAGIAT. still ingat pesan Dr.Aziz

sakit hati betul bila hasil lita di ambil bulat bulat. just tukar nama sikit sikit. mengada betul. tak ada idea lain ke. tak pun cuba tanya tuan dia dulu. ni ha. ada ni. hidup lagi.

saya boleh pulak mengata orang ek. yang saya pun sama jugak pergi tiru latihan ilmiah orang lain apa cerita. hoi. itu bukan plagiat okay. itu sebagai rujukan tambahan. kredit diberi. bukan macam manusia yang menukar nama yang sah sah karya orang lain dan dijadikan hak sendiri. tak malu.

lain kali mintak permisi dulu. orang tak marah. tak ada sampai nak kena bayar pun.

BYE!!

~tidor~


*Dah 2 kali aku jumpa cerita pendek yang sebijik macam cerita aku, menyampah la baca cerita sama.. kuengkuengkueng~~*

No comments: