Monday, September 3, 2012

Halus

Diri..
Macam layang layang..
Tali kena pegang. Kena kawal.
Macam tak ada impian sendiri.
Macam tak ada harapan sendiri.
Macam Tak ada kaki untuk berdiri sendiri.
Dan Macam aku ini tak punyai hati.

Terasa ingin lari
Pergi. Menerokai dunia..
Yang belum pernah aku kecapi
Selama ini.

Perit. Hati tak dipeduli.
Parah. Jiwa dilukai.
Pedih. Rasa diracuni.

Tak mampu.
Menjerit.
Melaung.
Lantang bersuara.
Kerana itu aku jadi begini.

Mati.
Sendiri.

Kecewa dalam diri.
Tak dipeduli.

No comments:

Monday, September 3, 2012

Halus

Diri..
Macam layang layang..
Tali kena pegang. Kena kawal.
Macam tak ada impian sendiri.
Macam tak ada harapan sendiri.
Macam Tak ada kaki untuk berdiri sendiri.
Dan Macam aku ini tak punyai hati.

Terasa ingin lari
Pergi. Menerokai dunia..
Yang belum pernah aku kecapi
Selama ini.

Perit. Hati tak dipeduli.
Parah. Jiwa dilukai.
Pedih. Rasa diracuni.

Tak mampu.
Menjerit.
Melaung.
Lantang bersuara.
Kerana itu aku jadi begini.

Mati.
Sendiri.

Kecewa dalam diri.
Tak dipeduli.

No comments: