Monday, October 28, 2013

Nyampah

Rindu lah siapa kata tak rindu
Tarik muka jauh hati 
Padan muka
Suami tetap suami
Cinta tetap bermaharaja
Masam muka aku
Bengis muka aku
Dia buat tak tahu
Geram dalam hati aku tak siapa pun tahu
Dia bukan ambik tahu
Jenis sekali pujuk 
Bila tak laku terus berlalu
Nyampah
Tak mahu usaha macam dia sekolah dulu dulu
Selalu no satu
Tak tahu beralah dulu
Bila kena pujuk aku dia tongkat dagu
Nyampah
Nak kata apa
Tetap laki aku
Padan muka aku siapa suruh merajuk melulu
Tak tahu pangkal hulu
Tapi seronok juga dlm hati
Boleh kutuk kutuk dulu
Tapi aku tahu
Kami tahu
Memang cara kami begitu
Sudahnya bahagia seperti selalu
Nanti kau balik jaga kau hujedi ku..
Iloveyoulebihdaridulu... 

No comments:

Monday, October 28, 2013

Nyampah

Rindu lah siapa kata tak rindu
Tarik muka jauh hati 
Padan muka
Suami tetap suami
Cinta tetap bermaharaja
Masam muka aku
Bengis muka aku
Dia buat tak tahu
Geram dalam hati aku tak siapa pun tahu
Dia bukan ambik tahu
Jenis sekali pujuk 
Bila tak laku terus berlalu
Nyampah
Tak mahu usaha macam dia sekolah dulu dulu
Selalu no satu
Tak tahu beralah dulu
Bila kena pujuk aku dia tongkat dagu
Nyampah
Nak kata apa
Tetap laki aku
Padan muka aku siapa suruh merajuk melulu
Tak tahu pangkal hulu
Tapi seronok juga dlm hati
Boleh kutuk kutuk dulu
Tapi aku tahu
Kami tahu
Memang cara kami begitu
Sudahnya bahagia seperti selalu
Nanti kau balik jaga kau hujedi ku..
Iloveyoulebihdaridulu... 

No comments: