Monday, July 22, 2013

HARI INI ANNIVERSARY KAMI KETIGA


 KHAS UNTUK SUAMI KU..

Puasa x bersama
Raya x bersama
Tak apa lah
Asalkan dijiwa sentiasa ada
Kukuh serta setia
Hari ini tahun ketiga kau jadikan aku halal bagimu
Segalanya kau beri
Segalanya kau curah
Segalanya kau korban
Demi satu wanitamu
Aku
Memang isteri nakal
Memang isteri kalut
Tapi kau
Suami cekal
Suami berakal
Aku takut dugaan
Aku takut godaan
Tapi kau
Sentiasa tenang
Sentiasa waspada
Aku percaya
Kau terbaik
Kau terhebat
Didunia
Dunia aku

No comments:

Monday, July 22, 2013

HARI INI ANNIVERSARY KAMI KETIGA


 KHAS UNTUK SUAMI KU..

Puasa x bersama
Raya x bersama
Tak apa lah
Asalkan dijiwa sentiasa ada
Kukuh serta setia
Hari ini tahun ketiga kau jadikan aku halal bagimu
Segalanya kau beri
Segalanya kau curah
Segalanya kau korban
Demi satu wanitamu
Aku
Memang isteri nakal
Memang isteri kalut
Tapi kau
Suami cekal
Suami berakal
Aku takut dugaan
Aku takut godaan
Tapi kau
Sentiasa tenang
Sentiasa waspada
Aku percaya
Kau terbaik
Kau terhebat
Didunia
Dunia aku

No comments: